Gratis design #1- Fashion/mode

Hej! Jag tänkte börja att ge ut gratis designs till alla er bloggläsare!
Här kommer den första:

: (Dittvackrabloggnamn.blogg.se, kanske ditt motto?)

: färg och stil

: rubrik;  färg och stil


Vil du ha designen?
Gör så här!
Kom ihåg att det bara fungerar för blogg.se!


1. Skicka ett mail till [email protected]
2. Bifoga mailet med all information jag behöver (bilden på dig/valfri bild, Din blogg, och ditt motto/om dig)
3. Jag kommer sen att svara att jag fått mailet och sen börja jobba på din designen!
Om du bara undrar något? Skicka ett mail ändå! Jag har inget emot frågor! Fler designs till andra stilar kommer upp lite då och då på bloggen (när jag har tid, såklart)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0