Be that you want to be, not that what people want to see



Hejsan! Kan ni fatta att det här (kanske) är det sista inlägg jag gör på bloggen för 2011, rätt sjukt! I övermorgon ska jag börja äta godis också :D Ett år, puuuu. Jag har grunnat länge på vad mitt nyårs löfte ska vara, men jag har inte kommit på det ultimata än. Kanske något, storsinnigt som att göra något för att förändra världen. Men det blir ju hur svårt som hällst! Eller så sätter jag ett mål med bloggen, typ fixa över 100 prenumeranter på bloglovin eller något :D
Isåfall bara måste ni hjälpa mig, det är lixom 6 stycken som följer nu på bloglovin! Och en är min pappa :D

Vad ska du ha som nyårslöfte? Skulle vara kul med tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0