Blandade bilder från 2011


I september - mixdrade jag mycket med ISON och allmäna inställningar, och började gå fotopromenader och fota allt och alla

Från september hade jag även ett 50-200 objektiv, som gorde det lättare att fota djur.

Spontana porträtt blev exstremt populära aug-sep

Skulle ladda upp fler pics men blogg.se vill inte :P GOTT NYTT ÅR! önskar jag i alla fall alla trogna och nya läsare! Ska försöka få 2012 till ett blogg år ;) så snälla hjälp till genom att tipsa om min blogg, och kanske skicka en komentar om ni vill fgöra ett länkbyte?

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jóna

Jag gør gærna lænkbyte med dig!

2011-12-31 @ 19:05:06
URL: http://mylifeasjona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0