Hej bloggen! VÄLKOMNA <3

Hej och välkomna till min nya fotoblogg :) Jag heter Frida W.... (vill inte ange mitt efternamn) Och därför bloggar jag under namnet WridaF (jag har alltså bytt plats på F och W) Hoppas ni inte tycker det inte blev för komplicerat :`D

Jag har bloggat med min kompis förut under en annan blogg (klicka här och kom dit) Snart kommer en ny design upp på den här nya-bloggen :)

Självklart har jag fotat i snart två år och har den senaste tiden blivit väldigt inspererad av pappas systemkamera (jag har en digitalkamera) och min lillasysters leende! Självklart får ni bilder från mig att titta på :)

Men SJÄLV är jag tyvvär inte så duktig (än) på att få upp bilderna själv, så vissa bilder är gamlare en nån vecka.
På denna logg får ni tyvvär inte så mycket uptate men när jag väl gör inlägg blir de långa voch välarbetade med mycket foton, enjoy!

Och självklart ska blogg.se inte fungera nu när jag vill lägga in min första bild... MUTTER... :(
Aja! Bara att acceptera, ni får den en annan gång! LOVAR <3

//Wridaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0