Hej, inlägg 2

Hej kära bloggläsare! Om nån läser en?! Har ju en så länge bara tipsat syrran :) Nu idag får ni första bilden på mig, tyvvär med datornsinbyggda kamera :S Men snart får ni bättre och finare bilder!

En svartvit-bild blev det också :) Inte den bästa jag har, men den får duga nu.
Om jag hade tagit en bra bild från kameran... (nu börjas det..) Hade man kunnat se att:

Min hår färg är: Mörkblond
Min ögon färg är: Blågrön fast mest blå
Har: ryck ut fem tänder, snart två till. (har roblem med tändera, men bara en tandställning på det och sen blir det bra!
Min längd är: ca 145 tror jag ;)
Jag är: 11 år den 28 september! (alltså en GANSKA ung fotograf)

Det var lite om mig!

Snart kommer nåt tillfälligt upp på bloggen :)

Ses
//Wridaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0