Smilla



Är seriöst helt slutkörd!
Idag hade vi fiidrottsdag! (jihoo?) Och lärarna hade ju kommit på att vi skulle cykla så då var det bara att göra det. När vi väl var där så: Sprang jag 12 varv (ni vet på en sådan här varbana :D) jag var också utagen till stafett tävligen så den fick man ju springa och sen så var ju en av alla stationer vi var på att springa 60 m. Fasst det blev väl mer 300 meter. jag sprang ju inte direkt bara en gång! :D
Så nu ska jag till lillasyrrans föräldrarfika och bara chilla! Är värkligen helt slutkörd ;)
Haha!

Bästa underbaraste Emma skadade sig idag. Hon föll med cykeln. Hon har nu fått sy 11 stygn i haken. Gipsa handleden och är nu hos tandläkarn och hollar sina halva tänder! 

SNACKA OM DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0