Q & A

UPDATE: Fler frågor finns längst ner. :)

 

 Ta bild på dina katter :) Ja här är de, som man kanske ser är Findus (höger bild) större en Smilla (vänster bild) men visst är de söta. Men det är knappt man ser att de är syskon! :D


Vad heter din lilla syster?! Hon heter Tuva.

Vad för kamera använder du dig av? Sony a55.

Vad heter din absoluta bästa kompis? Det går inte att ranka.

Vad använder du dig för hårprodukter? Jag är en av de som låter håret leva sitt egna lilla liv, men shampoo och balsam från the body shop, typ rainforest normal to dry hair ?

Vilket är ditt favorit djur?  Om jag hade varit 2-9 hade jag lugnt sagt delfin (var helt galen i delfiner) men hund eller katt tror jag.

Vad är det roligaste att fotografera? Lugnt någon form av porträtt, så kul!

Vad har du för mobil? Mammas gamla Iphone som jag sparat mig till.

Om du har en iPhone eller android så vilken är din favorit app? Jag kanske är tråkig men, Instagram såååå kul!

Vad fick dig att börja blogga? Ingen aning, kanske därför att jag ville visa upp mina bilder?

Kan du video blogga mer? Haha, kanske kanske... Vi får se helt enkelt.

Drömresa? Åh, just nu är det helt klart Paris. Så mysigt, och har ni sett alla bilder på weheartit och på andra bloggar? Det är en liten fotostad om man kan säga så.

Justin bieber / one direction ? Svår fråga, men för att 1D inte har några nya låtar på sistone måste jag säga JB, för hans låtar är typ färska och inte helt uttjatade.



Kan inte du visa din kamera utrustning i ett video inlägg? Det var en bra idé, det kanske jag kan göra!

Kan inte du göra en behind the scenes video? Har faktiskt försökt göra det, haha men det slutar inte så bra för att mobilen kunde jag inte hålla i när jag fotde och jag har inget mobilstativ riktigt. Men kanske någon gång!

Filippa undrar : om du skulle bedöma min blogg från 1-10 villket nummer hade det blivit?  Åh din blog är superfin kollar den nästan varje dag så 8 tror jag!

Vilken är din största hobby efter att fota? Vet inte om den kommer efter men helt klart fotboll!

Favoritblogg? Läsar många, både kompisars och lite större bloggar. Men här kommer några fotobloggar : Tinkerbella, Petronella och Maja, Amanda, Michaela, Megapixlar, Emelie, Nevnarien, Cornelia, Karolina...

Läser du Fokis? Då och då, älskar att hennes bilder är så ljusa och fina.

Hur ofta använder du smink, isf gillar du det? Nästan aldrig, eller jag använder en typ läppbalsam/glans men jag står typ aldrig och sminkar mig länge om det typ inte är skolavslutning. Gillar och gillar, det är väl fint.

Har du läst en fototidning någon gång? Haha, ja framförallt shoot magazine!

Hur många bloggar har du haft? Det här är min fjärde, men en av det raderade vi typ efter en timme haha!

Kan du göra en kortfilm och sedan lägga upp det på bloggen? Kanske det kanske!

Gillar du att sjunga? Ääälskar, när jag inte pratar sjunger jag haha!

Vilken sminkmärke använder du mest? Jag är emot djurplågeri och som ni kanske vet är nästan all sorters smink testat på djur. Jag tycker att det är fruktansvärt så alla produkter jag använder kommer ifrån the body shop där de inte testar på djur! Så lugnt the body shop!

hej hur många victoria secret body splashes har du? 0 ;)

tycker du om snooki? Vet ingenting om henne. Känner bara igen namnet.


vem gillar du mest av kardashians? Vet inte faktiskt, svårt. För att du undrar : Och, ja såklart jag vet vilka det är. Kardashian är efternamnet på tjejerna Kim, Kourtney och Khloe. Deras halsystrar heter Kendall och Kylie Jenner. Det trodde du inte om mig va? ;)

kollar du på Keeping Up with the Kardashians? Nepp.

vilka program kollar du på? Alla möjliga, men jag brukar inte följa så många serier värst ofta. Det blir att man kollar det som är på tv typ. Men Project Runaway är nog en av favoriterna.


Hoppas ni är nöjda med svaren, kanske kommer någon från Emma sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev att du sjunger kan du inte lägga upp en video där du sjunger :)

Svar: hahaha nej så roligt ska vi inte ha det :D
Frida Wennerfors

2012-08-11 @ 16:03:39
Postat av: livabrandt

ha, kul att du sa om du skulle va 2-9 år skulle du sagt delfiner, bara för att mobbar att jag fortfarande älskar dem <3

Svar: haha, visst är de fiiina :D <3
Frida Wennerfors

2012-08-12 @ 12:17:07
URL: http://lillaliva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0