Alla hjärtansdag

Idag är det alla hjärtansdag, då alla utan pojkvän/flickvän känner sig lite.. hmmm vilket ord ska jag ta.. sårbara. Men jag har ändå det viktigaste av allt VÄNNER och en FAMILJ. Så personligen klarar jag mig finnemang men för er som kanske vill sörja en stund till? Så har lag lånat några bilder från weheartit då ni kan få känna er lite mera ensamma och sårbara!




och för att jag bara måste hylla er som har hittat den "rätta" lägger jag in lite kärleksbilder ;)



Så söta.. <3

Blev ett anorlunda inlägg, men om ni vill hitta det här fina bilderna är det bara att gå in på min weheartit sida

Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Åh så fina bilder :)

2012-02-19 @ 08:08:23
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0