Fridas fredags fail : del ett

Idag är det fredag vilket betyder att vi drar igång med en ny del på bloggen: FRIDAS FREDAGS FAIL. Personligen har jag mått ganska dåligt i dag men det blir bättre nu! Tyvvär missar jag fysen och att vara med Pao och Tuva nu i eftermiddag men det kommer en annan dag tjejer ♥



--------- 1 ----------

Jag och min familj var på en flygplats i Tyskland för några år sedan. Planet skulle snart lyfta till baks till Sverige när jag min syster och pappa tog en sista toaletten tur. För att ingen av oss hade lust att dö på planets fina små ”toaletter” (gör ” för att jag faktiskt inte vet om det är lagligt att kalla det för toaletter) Vi sprang in och gjorde våra behov. Sedan när vi skulle spola kom ett litet problem upp. Var är spolnings knappen? Vi tittade runt i det lilla rummet. Efter ett tag hittade pappa den.

- Här e den tjejer, men brukar det vara ett snöre? Sa då pappa
- Nej alltså det borde inte vara den... Sa då jag lite fundersamt :D¨
- Men vilken annan?
- Jag vet inte, men det känns inte som den..
- Okej men jag drar då...
- Här jag hittade den!

Jag hade hittat en knapp på baksidan av toalleten! Men det var för sent pappa hade dragit i snöret. PIIIIIIIIIIIIIIP! Det tjöt i hela gaten och säkert en lång bit bort. Pappa hade dragit i alarm snöret!
Det kom fram några och bankade på dörren. Pappa öppnade och tittade försiktigt ut. Där stod 3 tyska ordningsvakter. Pappa kan inte tyska så han stod stående där och gapade. ”No problem, I can fix it, I´m sorry!” Man hörde Pappas röst flera gånger om när ordningsvakterna förs inte förstod vad han sa. Tillslut gick de och vi gick generat ut från toaletten.

Hoppas det här underhållde en liten stund i alla fall! Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0