Grattis Liva 12 år



Ja rubriken och bilden säger väl allt, vår lilla flicka har börjat bli stor :`)
Visserligen är hon alltid typ 8 månader äldre en mig men det behöver vi ju inte ta med...
Hoppas både ni och hon får en underbar 2 februari. Imorgon är det fredag och kort dag, yippy! Emma, Tuva, Pao och jag slog vad med vår hjälpfröken eller vad man ska kalla det. Så kokosbollar blir det imorgon också (vi vann alltså,mohahaha)

Hörde föresten att en lärare på min skola, som jag även hade i matte på onsdagar ett tag. Har hittat hit till min lilla lya. Så om någon annan lärare också skulle läsa så vill jag bara säga hej hej :)
Jag blir värkligen superglad för alla fina kommentarer jag får av fina läsare :) Helt underbart trodde aldrig att någon skulle orka eller vilja läsa om mig. Så sprid nu snälla så att fler hittar hit!


NU ETT TAG FRAMÖVER HAR JAG BESTÄMT ATT ALLA SOM LÄNKAR MIG PÅ DERAS BLOGG FÅR EN FIN LÄNKNING PÅ MIN BLOGG, PÅ MÅNDAG SKA JAG GÖRA INLÄGGET TÄNKTE JAG SÅ NI HAR ÖVER HELGEN PÅ ER. HOPPAS MÅNGA LÄNKAR, TIHI... SJÄLVKLART MÅSTE NI JU KOMMENTERA OCH SÄGA ATT NI HAR GORT DET SÅ ATT JAG HITTAR ER :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0