Varför Emma?

Fick en kommentar om varför jag lägger upp bilder på Emma. Och det ska jag svara på. När jag är med kompisar är det inte så många som värkligen gillar att stå framför kameran som Emma, ett annat skäl är att det var länge sedan jag var med Majken,Tuva och Lollo. Och senaste gången kanske vi var hos de och inte här hos mig. Jag har valt att kalla det är för fotoblogg för att i stortsett alla av bilderna på den här bloggen ägs av mig. På min och emmas blogg däremot laddar jag och hon upp bilder från photo booth/kameran och även då andras bilder som vi fått av dem.

Hoppas det var ett bra svar!

(hahah nära hjärtat var den ända kategori som passade in lite)

Kommentarer
Postat av: Emma;*<3

Mwhaha:)<3

2012-02-08 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0