Det finns något som är större en allt, något som kan kännas hårt och kallt



Men även när det är som mörkast, tar den alldrig rast. Vi kan ha kul i dag, men dagen efter är det inte du och jag. Det är i de mörka stunder och ögonblick, du behöver den i vackert skick. Om hemligheter och snack inte hålls hemligt, är inte er vänskap riktig. Om du inte har förstått det än, så handlar det här om en nära vän. ♥ Av Frida Wennerfors

Haha! Vad poetisk man är :)♥ Och till dig, ja du lilla "fina" varelse har jag både läsare och ett hjärta. Och varför jag har kopieringförbjud är för att jag är rädd om min bild, text och design. Så om jag var du skulle jag börja om och försöka skaffa sig en hobby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0