1 skoldag senare...




..kommer jag vara en lycklig, lättad tjej i vit klänning och färglada skor. Jag kommer jubla, skrika och krama om mina vänner. Kan nu inte säga hur skönt det känns efter alla dessa prov, diagnoser och andra stressmoment. ATT ÄNTLIGEN BLI FRI I0 VECKOR! Att bara äta glass och cykla runt helt enkelt.
Jag kommer nog gå runt som på bild nr 2 hela sommarlovet. Med blommiga klänningar och utan skor.


Idag har jag suttit vid ett bord, på en stol. Precis under en sol bredvid Emma hela eftermiddagen. Har fått förklara för söta 1or om orientering och antecknat vilket tid alla 1-3or fått. Har varit kul men stressigt när alla vill göra allt samtidigt.

Hej anonym: ja jag har många bästistar var av Emma är en av de, vi har i alla fall superkul ihop! Vi har väl varit vänner sedan när vi började i samma klass i fyran.Tack tack för att du gillar min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0