Bättre sent en aldrig



Bättre sent en aldrig? Eller vad säger man? I alla fall, här är en bild på örhängerna jag gav min mamma på morsdag. De är då som små änglar och den blåa pärlan är ängelns lilla mage.


Har i stort sett redigerat klart filmen som är mitt, Morgans och Oskars projekt. Vi blev indelade i grupper och skulle spela in små kortfilmer (ca 2 min) vår film är väl flamsig och lite galen, men ganska rolig. Kan nog försöka lägga upp den här sen! Om ni vill se, och höra vil säga!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Tuvaa ♥

SV: Haha , Frida . Detdär om att klaga var för att du är mästerfotografen, med en kamera . Jag är den som inte pallar annat än datakameran.. Det är inte riiktigt sammasak med en datakamera..♥

2012-06-04 @ 20:26:03
URL: http://madebytuvaa.blogg.se/
Postat av: Klara

- Hej, vi har använt en sextvättarstoning från Shock (69:-/flaska). Om du vill ha färg som går ur efter en tvätt får du nog använda spray, eller möjligtvis speciella hårkritor som går att hitta lite här och där på nätet (mer exakt var har jag dock ingen aning om). Lycka till med färgningen, YOLO! :)

2012-06-05 @ 12:43:20
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0