Inte riktigt som planerat



Två bilder från när jag var sjuk i onsdags, kan väl säga att jag tittade på tråkiga playprogram (kan nu tv3, tv4 och svts program perfekt) och drack te hela dagen, men på eftermiddagen tvingade jag mig upp för att göra lite matte så något bra gjorde jag väl den dagen.





Igår hände det ultimata, jag stukade foten. Inte bara lite sådär lindrigt utan rejält. Och aj vad jag hade ont. Låg väl först en timme innan jag ens ville prova att belasta foten minimalt. Hur som helst blev det bättre efter ett tag och jag kunde på egen maskin ta mig till toaletten (med lite svordomar). Till kvällen hade jag ont men kunde hoppa runt i huset men mådde fortfarande dåligt. Därför orkade jag inte (även om jag redan tagit 2 alvedon) sova över hos Emma, vilket var en stor sorg. Så istället följde jag med min pappa (och kameran) och kollade på mamma med flera andra helsköna artister (mamma spelar med i ett band som heter the reflections, skryyyyyt ;) ) bland annat Helen Sjöholm (som den äldre generationen bloggläsare jag har nog vet vem det är) hon är i alla fall en av sveriges största sångerskor och jag fick några toppen dramatiska bilder. (SKRYYYYT)

/ Så i storsett blev inte dagen som planerat och jag kan heller inte vara med på vår fotbollsmatch idag, men vad säger man? Shit happens! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0