4 från Idre




1/Tuva och jag i bilen, klockan åtta en söndag (!) Där vi lutar oss över en kudd/klädd/väsk/allmänt irriterande prylar-hög som vi hade i bilen. 2/ Vi hittade den nya skivan på en mack... Och det har börjat bli en tradition (sedan typ 2006..) att ha alla skivor hemma, så den fick följa med. 3/ Underbara idre fjäll högst uppe. 4/Och jag så klart i min (hyr hjälm) snygga hjälm.

Nu ska jag springa in i dushen, har varit med Majken över ett dygn (och vi har gått ut och fotat 3 gånger...) och avslutade det på Gustavsbergsbadet och flummade runt. Så nu är jag sugen på att sluta lukta klor, så chao!

Kommentarer
Postat av: Josefina :D

Fin blogg du har kolla gärna in min och kommentera om du gillar den :)

2012-03-03 @ 19:40:34
URL: http://houseoffina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0