När solen skiner...


En gammal favorit «think about happy things»

..är det väl olagligt att stanna inne? Eller kanske inte jag är ju inne nu men ändå. Mysigt väder idag, som ni kanske hade koll på sov jag över hos Emma inatt och tittade på melodifestivalen där grymma LOREEN VANN! Vår morgon blev väl inte lika grymm här kan ni få ta del av vår konversation ;)


Emma: Frida Frida när börjar din f-träning?
Frida: uäääh! Vad är klockan?
Emma: 9!
Frida: AAAAAAAH! Jag tror den börjar kvart över tio!

Frida messar pappa och frågar.....

Pappa: Mamma kommer och hämtar dig 09.25. 

Frida slänger på sig kläderna och springer ner och tar en fin liten macka Lotta (emmas mamma) hade gjort till mig. Slänger i sig den med ett glas juice och tittar på klockan. 09.15 AAAAAAAAH!

Springer upp borstar tänderna packar väskan kollar på klockan 09.23 AAAAAAAH!

Mamma kommer lugnt 09.27 och hämtar och sjussar till träningen som börjar 09.45. Och tro det eller ej men vi kom i tid (!)



Nu ska jag äta sen blir det stan, vi ses!



Kommentarer
Postat av: Julia

Superfin Bild!



sv: Tack! Kul att du gillade dem :D

2012-03-11 @ 17:44:51
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: saaaaaara

fan vad söt du är ♥

2012-03-11 @ 19:58:41
URL: http://fotosaara.blogg.se/
Postat av: E l s a s f o t o , you will love it!! (bloppis på gång!)

superfin blogg! Du har fina bilder! :)

2012-03-12 @ 07:47:44
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0