Stockholm i mitt hjärta



Åh då var tisdagen avklarad! Ja, eller i alla fall skoldelen i det hela. Har skrivit en insändare på SO`n och SV`n som uppgift, ja för att bli bättre på att skriva. Dock tyckte flera att jag skulle skicka in den till någon tidning. Så vem vet om ni läser något snart i DN... Hehehe nej men skämt och sido, det tror jag inte att ni kommer göra.

En liten påminelse bara kom ihåg FRÅGESTUUUUNDEN! ← klicka där och gör mig glad genom att kladda ner en liten fråga.

// Frida den förste Wennerfors (seriös, tack jag vet!)

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Hejsan!

Nu har äntligen veckans blogg avslutats! Ber om ursäkt för att den kom upp så sent.. Men nu kan du iallafall kika in & kolla om det blev du..!

Om inte, var med igen!



Direktlänk: http://honjennifer.blogg.se/2012/march/utkast-mars-28-2012.html#comment



KRAM

2012-03-28 @ 13:58:16
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0