Svar på frågestunden

Hej, här kommer svaren! Dock blir de inte en videoblogg för det har jag helt enkelt inte tid med! Men snart ska jag fixa den, så att ni kan få höra min röst. ^^

1. Har du häst?
Nej, jag har ingen häst.

2. Skulle du vilja ha en annan kamera senare? I sånna fall vilken? :) <3
Jaaaa, läste du mina tankar?! Haha jag håller på och sparar nu till en egen systemkamera (för sonyn är ju fortfarande inte min) och jag är väldigt sugen på att gå över till Canon som så många rekomenderar. Dock kommer det ta tid med sparandet men en eos 600d eller 60d skulle inte sitta helt fel.

3. Favoritbild?
Å, jag antar din fråga som att det ska vara någon annans bild, och då är det svårt för jag gillar många bloggares bilder otroligt mycket men jag bara älskar den här (klicka för stor bild)


4. Högsta önskan?

Tråkig nu va, men seriöst fred på jorden! Mår så himla dåligt ibland bara för att jag har det bra och andra har det så hemskt..

5. Favorit blogg?
Åh förutom kompisars bloggar och kända bloggar måste det bli den här: amandafoton !

6. Bästa vän (om du bara får välja en)
Svårt, men jag har ju känt Liva så länge och vi kans prata om allt, så Liva blir det! (gammal bild på Liva ↓ )




(det fanns en fråga till som var favoritbild av de jag tagit, för att jag har flera gör jag ett alldeles eget inlägg om det imorgon, så håll ut! )



Kommentarer
Postat av: Ebbaaa;*

Träffade inte honom;**

Annars hade jag bett om autograf , hjärtat;**

2012-03-31 @ 13:42:45
URL: http://ebbaabergluundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0