En långpromenad med familjen




/ ← klickbar länk /

Igår var vi ute och promenerade med familjen, då vi kom till en liten glänta med underbart ljus. Självklart utnyttjade jag detta och placerade kameran i pappas hand, resultatet blev två rättså fina bilder på mig. Dock var jag inte direkt förberedd så mitt hår och mina kläder var ju ampassade för att promenera inte för att bli fotograferad men funkade gjorde det i alla fall.




I dag har man tillbringat dagen med Tuva och Mamma i stan, var bland annat inne på gallerian i hollister men även h&m och kappahl med flera fick besök av familjen galen. Mysigt var det, men oj vad det tar på krafterna. Ser lugnt fram emot en myskväll med hemlagad pizza och kanske lite tv tittande. Hoppas ni också får det fin fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0