Jag vill vinna en Canon EOS 600D!

...............................................................
Bilden blev ovanligt liten, men låt gå! BILD: OLOF WENNERFORS (OREDIGERAD)

Jag är med och tävlar hos sockersöta FOKI med bilden ovanför, på bilden är den sommar look som jag ser fram emot att använda mest. På bilden är det ett par virkade shorts, och en supersöt kjol som snabbt blev en tröja. Jag gillar att tänka kreativt angående kläder och att använda saker till något annat en vad det är tänkt för. Sedan är jag också galen i både min lillasysters drömfångar- halsband och converse. Armband är också en klassiker, dock har jag inga hål i öronen för det verkar som om jag är allergisk.. :( Så då får man utsmycka sig extra mycket annars. Eller? Något man inte ser på bilden är de supersöta fickorna ungefär parralellt med halsbandet. Gillar de starkt!

Vad jag skulle fota med en EOS 600D?
Ja vad skulle jag inte fota? Fast jag tror att porträtt- och macro- bilder är det som lockar mig mest, jag har aldrig haft en egen systemkamera så det skulle bli stort att bara ha en. Om ni förstår ;) Jag har ju fotat med familjens fina sony a55 men är mer en sugen på att prova en av Canons prisbelönta kameror. Jag skulle nog se det som en stor möjlighet att utvecklas.


Kommentarer
Postat av: Lovisa-FOTO

fin blogg du har, gillar verkligen headern!

2012-05-21 @ 13:06:25
URL: http://lovisalundstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer - FOTO

jättefin klänning :)

2012-05-21 @ 13:07:40
URL: http://jennifernilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0