Lilla jag



Har sätt så många sådana här bildhjärtan så var helt enkelt tvungen att göra ett eget kollage! Blev väl inget perfekt hjärta, men jag kan säga att det är svårt. Men nu har jag i alla fall visat er 24 sidor av mig! (för er som inte har lust att ta en räkne sekund, så var det alltså 24 bilder i kollaget) Mest gillar jag (såklart) bilden längst ner i vänstra hörnet på mig och min lilla nalle! Eller den längst ner i högra hörnet. Hehe! Kom på att jag inte bara vill ha bilder på mig sådär i slutet så två bilder fick min underbara lilla bebis vara med på.


Idag har man tagit spruta, mot livmoderhalscancer för att vara exakt. Och faktiskt andra delen var det också. Gjorde ont bara en minut efter, men då så att jag var säker på att jag skulle svimma, hehe. Men nu är man bara lite små trött och aningen illamående. Men annars har dagen rullat på! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0