AIK - Malmö 2-0

 
 
Idag har jag varit på den sista allsvenska matchen på Råsunda med pappa, det var AIK mot Malmö och resultatet blev 2-0. Yeey! Dock kom inte AIK på någon placering (4:a) men vi hindrade Malmö till att ta guld och de fick istället nöja sig med brons. För att man inte får ha med sig systemkameror in på Råsunda så får ni en iphone bild. ♥
 
Imorgon börjar skolan igen "suck" dock har jag för mig att det är skrivar veckor (något vår Skola har kommit på, då vi avslutar allt med Nobellmiddag och pris) vilket är kul då jag verkligen gillar att skriva.
 
 

Kommentarer
Postat av: FannyFredrica - [Fotografering]

Sv: Tack så jättejättemycket för tipset! Det fungerar ju super! :D

Svar: Det va så lite så :)
Frida Wennerfors

2012-11-04 @ 20:13:36
URL: http://fannyfredrica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0