Jag vet att jag inte har bloggat och att min blogg just nu är den tråkigaste i världshistorien men det finns en andledning. Igår hade vi filmdag så hela dagen spelade vi in film och hade det superkul, fast på kvällen började jag känna av min hals. Filmen var tvungen att vara klar och redigerad idag så jag satt till runt halv 11 för att få den klar. Och mådde då hur dåligt som helst. Dock kände jag fortfarande av min hals imorse och mådde riktigt dåligt. Så idag är inte jag i skolan, utan sitter istället hemma och försöker att i rekordfart kurera mig.
 
Självklart tajmade jag in när det var som finast väder (vi har ca 1 dm snö här (!)) att vara sjuk. Hoppas att jag känner mej bättre imorgon. Ska gå och vila en stund nu, men då vet ni alla fall att jag lever! ♡
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kryaa💗

Svar: Tack :) <3
Frida Wennerfors

2012-11-29 @ 16:03:12
URL: http://evelii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0