Fotomässan i Stockholm

Idag har jag varit på fotomässan med pappa. Har lyssnat på massa bra tips och knep och ätit en och annan godis. Är så taggad på att fota nu! Dock var jag lat och dum som lämnade kameran hemma, men sånt händer. Så jag har bara en iPhone bild som jag kan bjuda er på. Just nu är jag grymt trött och har fötter som värker (var smart och tog på mig ett par försmå skor, duktigt Frida) så ska bara ta det lugnt en stund. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag, kram ♡
 
 
Förresten har ni sätt att blogg.se har en nätbutik där de säljer vs produkter!? Klicka här för att komma in dit.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du har jätte fina bilder men din
blogg är annars jätte tråkig att läsa

Svar: Först, tack så mycket! Sedan, har du något tips för att få den roligare att läsa? Skulle jag byta design? Eller lägga upp flera bilder? Skulle vara super kul om du skulle kunna svara :)
Frida Wennerfors

2012-11-24 @ 20:24:44
Postat av: Emma

Du kanske kan skippa foto snacket och berätta
mer om dina vänner,göra dagens outfit skulle
vara roligt att se för att få tips vad man själv
kan ha på sig en tråkig dag/ tack en som vill hjälpa

Svar: Okej, tack då vet jag.
Frida Wennerfors

2012-11-26 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0