EVERYONE WANTS HAPINESS NO ONE WANTS PAIN, BUT YOU CAN´T MAKE A RAINBOW WITHOUT A LITTLE RAIN

 
 
 

canon eos 550d + canon 50 mm 1.8
 
Idag har vi haft idrottsprov på kondition och puls, en teoretiskt och en praktiskt del. Kände mig inte alls säker imorse men när jag lämnade ifrån mig provet hade jag en bra magkänsla, så förhoppningsvis gick det helt okej i alla fall! Till imorgon har vi spanska glosor och på fredag har vi prov. Nu ikväll blir det fotbollsträning!
 
Har ni tänkt på att det bara är två dagar till helg, mer än halva veckan är alltså avklarad!
Always look on the bright side of life ♥

Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

Skönt att det kändes bra! :)

2012-10-17 @ 20:50:22
URL: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0