den tjugoåttonde september år tvåtusen

 
Vill börja med att tacka mina underbara vänner och familj för en superfin födelsedag! Kul att vakna till flera instagrambilder, sms och även lite sång! ÄLSKAR ER! ♥
 
Har än sålänge haft en toppen bra födelsedag (fyller tolv) och till kvällen kommer även släkten. Förresten kan ni gissa vad jag håller på med nu ? Jo jag håller på och leker lite med min nya lilla bebis, en canon eos 550D! (första egna systemkameran)  Den fick jag idag, är verkligen hur glad och tacksam som hellst!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Har jag sagt grattis? Annars .. Grattis, gmn. Älskar dig ! <33

Svar: heheh tack tack, älskar dejj <33
Frida Wennerfors

2012-09-28 @ 18:17:49
Postat av: Anonym

Grattis grattis :D

Svar: tack tack :D
Frida Wennerfors

2012-09-29 @ 09:50:17
URL: http://ebbamatiilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0