fredag

Kom hem och såg världens finaste motljus genom fönstret bara 50 m från där jag bor. Så slägnde i mig lite mellis innan jag sprang ut med kameran och stativet i högsta hugg för att ta lite självporträtt. Självklart så han jag ta typ 4 bilder innan solen gått ner. De 2 självporträtten jag han och ta blev självklart suddiga då jag hade ställt fokusen fel. Hur som helst när jag skulle mäta ljuset så provade jag på några grässtrån, och jag tycker att bilden blev helt okej med redigering. Vad tycker ni? ♡ ↓
 
 
Del 2 av frågestunden kommer i kväll, eller imorgon på morgonen. Så ni vet
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Wikstrand

Jättefint! <3

Svar: tack så mycket :) <3
Frida Wennerfors

2012-11-16 @ 17:50:14
URL: http://ebbamatiilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0