Min kamerautrustning!

Jag andvänder mig utav: 

Kamerahus:
SONY a55- (på bild-länken) Tillhör familjen
Ett väldigt bra kamerahus. Lättanvänd med mycket vackert ljus! Rekomenderar stort!

PENTAX OPTIO E80- praktiskt liten gullunge!
Den här lilla digitalkameran är ovanligt praktisk men rymmer ändå bland annat 10 megapixel.
Bra ljus lätt använd! Superfin kamera! Rekomenderar för de som inte fasstnat för mycket för systemkameror.


Redigering:
Keynote- annorlunda men smidigt!
Hur konstig det än låter för mac-vana så reigerar jag mästadels i keynote, det har nämligen smarta snabba funktioner för snabba och enkla redigeringar. Så alla som har Keynote installerat och inte provat!? Klicka runt lite du kommer nog snabbt hitta de roliga detaljerna.


Något nytt-
Jag vill ytterst gjärna ha tips på bra redigerings-program! Skicka en kommentar!

Objektiv:
Tillhörande zoom-objektiv.
Använder mig annars utav fötterna!

Sony Sal 55200-
Ett riktigt bra zoom-objektiv! (55-200mm)
Man kommer rikligt nära!







Kommentarer
Postat av: Stella ' <3

heej frida.

lyckades ju inte ladda ner keynote, men tänkte tippsa dig om ett bra rediskerings program, för headrar och collage. även enskilda bilder, men jag tycker det är bäst till headrar och collage.

programmet heter Picasa 3 och går att ladda ner från internätt genom att gå in på googel och skriva, " ladda ner picasa 3 gratis på svenska" eller " ladda ner picasa 3 gratis". ja det va det det.

pöös & kraam ♥

2011-11-08 @ 10:22:05
URL: http://stellamatildalindstrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0