Uptaterat bloggen


den här är nr 1
Söt men lite för vit så det blev så här:


den här är nr.2
Så det blev så här! Vad tycker ni före/efter?
SJälvklart så kan ni ladda ner båda designerna!

Vill du ha designen? Inga problem! (Kom ihåg att designen bara fungerar för blogg.se)

1. Skicka ett mail till WRIDAF[A]WENNERFORS.SE
2. Bifoga mailet med all information jag behöver (Vad din blogg heter, och eventuella bilder) Och om det är ettan eller 2 an.
3. Jag kommer sen att svara att jag fått mailet och sen börja jobba på din designen!
Om du bara undrar något? Skicka ett mail ändå! Jag har inget emot frågor! Fler designs till andra stilar kommer upp lite då och då på bloggen (när jag har tid, såklart)

Vill du ha en annan design? skicka ett mail jag tar väl emot designbeställningar! (gratis såklart!)

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: ne då är det lite långt :P

2011-10-28 @ 16:17:21
URL: http://emeliesfotoblogggg.blogg.se/
Postat av: Drezz.se

TÄVLING PÅ DREZZ.SE!

Vinn en väska och ett presentkort.

Reglerna är simpla!

1. Gilla oss på facebook (facebook.se/drezz.se).

2. Publicera ett inlägg om tävlingen på din blogg eller annan social media. Redan vid publicering får du 10% på ett köp hos oss.

3. Skicka ett mail till [email protected] där du anger vilken väska du vill ha och ditt bloggnamn eller adress där du publicerat tävlingen.

För ytterligare information, gå in på: www.drezz.se

2011-10-28 @ 17:19:21
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg helmycket! :)

2011-10-28 @ 21:39:01
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0