30 grader i solen och 10 i skuggan


En "fin fin" höstbild på en liggande häst, har massa bilder som jag fotat men min pappa är en smart man och säger att han inte föröver bilder innan jag ränsat igenom dem en gång till! Då undrar ni säkert varför det är så viktigt att ränsa och varför jag inte kan föra över själv. 1:an kan jag svara på men tvåan vet jag faktiskt inte... Kan ha nått med säkerhets mokafjunget att göra... Men 1:an i alla fall: jo jag har börjat fylla hårdiskar! Det är kul med bilder det tycker pappa med men massa skräpfiler tar bara plats...

Angående mitt rubrikval så vill jag bara säga NEJ! Det är inte tv4:as nya namn på någon Thailands serie. Det är hur det är hos oss, NU! Visst förstår jag att vår termometer säkert ha fått frispel men ändå, det är ju grymt skönt! 
Nu tänkte jag börja på min lilla "text" om skolbion som vi var på i fredags så chao chao!


Kommentarer
Postat av: E l s a s f o t o , you will love it!! (bloppis på gång!)

sv. Tacck! :) Det glädjer mig enormt mycket, tack igen! :)

2012-03-12 @ 15:40:21
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0