Den årliga karnevalen...


INSTAGRAM ( @fridawener )



Jonas, David, Linn, Emma R,Tuva, Pao och Emma B.                       Loreen går vidare till final!





... är en härlig tradition, har gått dit i stortsett alla år från att jag gick på dagis. Idag efter skolan, efter att vi hade en superfin fredag med sött och film hela klassen stack jag, Emma, Tuva, Pao, Emma och Linn dit! Supermysigt, vi träffade även några andra klasskompisar. Väl där snackade vi mest och köpte ennu mer gott! Plus något som ni kommer få veta mer om på söndag.... Sedan premier (för mig) badade Pao och jag helt galet, men superskönt var nog över 20 grader. Min fredag har varit toppen hur har eran varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0