minnen

 
Älskar att båda killarna längst till vänser sträcker ut armarna som om de skulle flyga, det förstärker den starka känslan i bilden. Svartvit vs färg?

Säkerhetskopierade bort över 1000 bilder igår, har varit så rädd att allt ska försvinna. Har ju så mycket minnen på datorn.Medan jag kopierade såg jag ju alla bilder för att bestämma vilka jag skulle spara och inte. Kan säga att många många bilder har funnits i min dator hela tiden men först nu lägger jag märke till dem, sådana bilder som jag nu ett år efter är super nöjd med. Som de här två bilderna ovanför de tog jag i september 2011 (!) innan Veronica Maggio konserten skulle börja, då kunde jag inga "regler" och hade inte en susning om vad slutartid och bländare var men jag fångade känslan. Vilket för mig är så mycket viktigare än om en fot är pyttelite oskarp. 
 

Som ni ser är det ännu en gång ny design på bloggen (klicka f5 om ni inte ser den) dock tror jag att jag kommer behålla den här länge, har nämligen saknat att ha så pass stora bilder på bloggen igen ( 1000 px breda bilder...)  vissa kanske även ser att det här är en mer frida-variant på supersöta Stellas design. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice Gustafsson

Båda är super fina!

Svar: tack :)
Frida Wennerfors

2012-10-26 @ 17:33:14
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/
Postat av: emma

Vilka fina bilder!

Svar: Tack vad glad jag blir :)
Frida Wennerfors

2012-10-28 @ 20:18:53
URL: http://photoandinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0