Om mig

Var lat och tog bara en bild från instagram, får lägga upp en bättre bild på mig sen.
Kom på att det var runt ett år sen jag berättade vem jag var här på bloggen så jag kan presentera mig nu igen för alla som inte följt mig så länge, plus att jag har ju ändrat mig på ett år.
 
Jag heter Frida och är 12 år (född 2000), och framstår väl som ganska vanlig tolv årig tjej. Spelar fotboll hänger med kompisar och gör sånt som alla andra, men när man väl lärt känna mig är jag ovanligare en det. Jag har en konstig humor som slår det mesta, skrattar så jag gråter för något andra bara kan fnissa åt. Jag ler ofta och gjärna och gillar att stå i centrum men kan även dra mig tillbaks och bara lyssna. Jag bara älskar att dagdrömma, vet inte varför men man känner sig fri på något konstigt sätt. Det händer mycket i mitt liv (haha vad jag låter poetisk?!) och har helt enkelt inte lust att berätta hur det känns när ens två närmsta vänner som var som systrar flyttat 7 timmar med bil bort. Ni förstår säkert och kan relatera till något i ert eget liv. ♥
 
 
Förutom att fota gillar jag att skriva, det framgår inte så mycket här på bloggen men det är något jag tycker är kul.
 
Jag har: fräknar, tandställning, mellan färgat hår i massa olika nyanser, blåaktiga ögon.
 
Jag är: glad, galen, omogen, mogen, storasyster, septemberbarn, nörd.
 
Jag gillar: smoothie, weheartit, kattungar, mysiga små butiker, instagram, musik, minnen, höstregn.
 
Jag ogillar: lögnare, när det är tyst, förväntningar, tvång, paprika, prinsesstårta, krig.
 
Så det var lite om mig, superkul om någon skulle kunna berätta lite om sig och varför den hittade till min blogg i en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: livabrandt

älskar dig!<33333333

Svar: älskar dig mestast! <333333333
Frida Wennerfors

2012-10-08 @ 22:18:09
URL: http://lillaliva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0