5 sanningar om mig


Bilder av: Liva Modell: Jag Text och Låt: Melissa Horn

1. Jag är heeeelt galen i nalle Puh, var nära att se den nya filmen med alla 3 åringar
2. Jag sover med 5 kuddar, man vill ju känna sig som en prinsessa?!
3. Jag har haft godisförbud i snart ett år, och när jag får choklad i glass så är jag nära att spy...:D
4. Jag har världens sjukaste humor! Jag flabbade i 15 minuter under en lektion genom att vår lärare sa... ÄPPELMOS!
5. Jag är stel som en pinne när det gäller gymnastik men inte dans :O

Hoppas ni uppskattade dem! Säg till om du vill höra mer om mig :)

Kommentarer
Postat av: Fannii

Oj denna blogg var ju också väldigt fin! Den här skriver bara du på eller? :)

2011-11-20 @ 13:03:03
URL: http://fanniies.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Du är helt UNDERBAR!!!

Kram

Ditt största fan

2011-11-20 @ 21:28:00
Postat av: Pao

Jag vill veta mer!!!!!!!!!!!!! :D

2011-11-21 @ 15:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0