En ny familjemedlem

Ni som följer mig på Instagram, har kanske sätt vår familjs nya bebis (som jag för övrigt skriver ifrån nu). Ja det är en iPad och inte bara en iPad utan the new iPad. Kärlek till den här lilla apparaten... Har inte laddat ner appen en så bildinlägg får ni senare idag. Idag har det varit cup, och i fredags var det min första 11 manna match, då jag förövrigt stod i det gigantiska målet, träningsmatchen gick bra vi spelade 3 x 20 och vi vann med 4-1 mot saltis. Igår var mamma, Tuva och jag i simhallen och simmade/flamsade. Ja kort och gott kan man säga att det varit en riktig träningshelg! Dock vill jag ställa väderguden till svars, det får inte snöa mer nuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0