Vallmo


Gotland.... Kan inte sluta ladda upp bilder där ifrån....

Har ingen inspiration eller något, måste ränsa datorn så att jag får plats med nya bilder som jag kan bjuda er på.

Igår vart det fotboll 4-2 slutade matchen (7 manna) och ni kan inte förstå hur glada vi var i spöregnet, första sanktan matchen, i nya tröjor och vi drar på med vinst! I dag blev det 0-3 mot ett 99:lag (11 manna). Som var både större och starkare en oss, men vi kämpade på och gjorde det bra. Imorse var det även fotografering (lag-fotografering i fotbollen) och om någon av bilderna blev bra får jag väl visa er. Kan säga att jag är en aning trött i kroppen. Men innan jag får pusta ut helt, får vi gäster! Späckad helg tack jag vet! ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Superhärlig blogg!

Skulle du kanske vilja göra ett bloglovin-byte? :)

2012-04-21 @ 19:46:37
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0