5 saker ni inte visste om mig

 
1. Jag är helt galen i choklad, hellst ska den vara vit.
2. Jag älskar att göra roliga miner, och det har jag gjort hela livet. Ni skulle se bilder på mig som pytteliten haha!
3. Jag är laktosintollerant och måste gå in i köket på vår skola och be om special mat.
4. Jag gör smoothies hela tiden, tror knappt det finns något godare! Möjligen passionsfrukt i så fall.. SÅ GOTT!
5. Jag opererade bort blindtarmen förra (eller förr förra) året och kom hem från sjukhuset dagen innan pappas födelsedag och kunde inte träna på en låååång tid - lyckat! 
 
 
Bilderna har min söta lilla syster tryckt av när vi var ute och fotade massor med nya fina bilder igår!

Kommentarer
Postat av: Alice Gustafsson

Gulliga bilder och roliga fakta! :D

Jag la till dig nu, blev nummer 16 :)

Svar: oj ledsen kollade inte nummer, hoppas du litar på mig ... :o :)
Frida Wennerfors

2012-08-05 @ 19:01:43
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hejsan!!!
Kan du göra en design till mig!!
Du är bra på att göra designer:)

Svar: Hej! Jag får se , troligtvis men det kommer inte gå så värst snabbt har ju fortfarande lov och imorgon fyller min mamma år. Men maila iväg idéer och 5-8 bilder till frida(a)wennerfors.se (a) = snabel a ;) tack så mycket!
Frida Wennerfors

2012-08-06 @ 15:54:47
URL: http://Ilovemycatsbest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0