jag och min syster

 
Kan säga att efter bild nr 2, var jag rätt riven på armen. Lilla Findus tyckte kameran va läskig.
 
Idag har jag varit ständigt igång, halvsprungit mellan lektioner, och mot bussen. Där jag (som tur var) kunde få en stund att prata med söta Maria. Innan jag satt själv på bussen. Väl framme fick tandläkaren kolla mina tänder. Be mig öppna och stänga munnen runt hundra gånger. När han sedan var klar med det skulle jag bara fortsätta som vanligt, haha. Åkt in till stan istället för att vara med kompisar och ha kul, utan att det blev någon ändring känns ju lite bittert... Men that´s life! Nu väntar en supermysig middag, pestopasta med kyckling. NAM NAM! Och imorgon åker jag ju även iväg på klassresa/lägerskola som vi har kämpat och lägntat. Det kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0