Stickade tröjor

Vissa är svaga för smink, andra för parfymer men något jag inte kan få nog av är stickade tröjor! Spelar ingen roll vilken tid på året det är, jag vill alltid ha de. Men extra stort ha begär är det ju just på hösten när det blir sådant här "tråkväder" (jag gillar det nästan ^^). Två favoriter från monki
 
Jag har inte bloggat, och det kommer kanske vara lite dålig updatering. Jag började skolan igår och gick sedan direkt hem för att hänga med min kompis Pao ♥ (som föressten fyller år, grattis till henne min sötis) innan träningen. Och så kommer nog mina dagar vara ungefär. Jag har både mer och mer fotboll. Och mer och mer plugg. Vilket gör att jag försöker uppdatera men gör då det när jag har något att säga. Så det blogginlägg som kommer kommer vara läsvärda och jag kommer inte uppdatera bara för att lixom. Så ni vet, hoppas ni fortsätter titta in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0