Förändring

Jag har länge funderat och tänkt ut en perfekt design och nu har jag bestämt mig. Dock vet jag inte hur länge det kommer att hålla. Jag har nämligen valt att byta blogg, jag har bloggat på den här bloggen i över ett och ett halvt år och behöver förändring. Jag har börjat tappa blogglusten men är nu riktigt pepp på att byta blogg. En anledning till att jag byter är även för att jag verkligen ogillar namnet wridaf som jag kom på när jag var 10 år.
 
Så nu heter min nya blogg FRIDAWENNERFORS.BLOGG.SE och jag hoppas verkligen att ni vill fortsätta att följa mig och kommentera på min nya blogg.
 
Ni som följer mig på bloglovin får så gjärna fortsätta att följa min nya blogg istället.
 
DET KAN HÄNDA ATT JAG GÅR TILLBAKA TILL DEN HÄR BLOGGEN MEN ALLT SÅDANT HITTAR NI FRÅN OCH MED NU PÅ MIN NYA BLOGG HÄÄÄÄÄÄÄÄR
 
följ min nya blogg på bloglovin häääääääääär ♡
 
tack för allt underbara bloggläsare, hoppas att ni vill fortsätta följa mig på den nya bloggen. Ses vi där?

JAG SPARAR SJÄLVKLART DEN HÄR BLOGGEN SOM ETT MINNE, JAG SKULLE ALDRIG TA BORT ALLA INLÄGG.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0