Idag är det ingen vanlig dag, för det är Fridas tandställnings dag! Hurra hurra hurra

Ja rubriken säger väl det mesta! Idag fick jag min första tandställning. För er "kunniga" så kan jag säga att jag har en ovanlig typ när man inte har fästen på varje tand(utan på de längst fram och de längst bak på båda käkarna). Jag har även en till "tråd" Som gör att tänderna ska stå rakare. Plus gummisnoddar som förstärker hela effekten! För er som inte har det, så gör det inte så ont som man tror. Det är bara nu jag har ont i tänderna... Och derför behövde gå hem.
Får skriva och berätta mer sen om det är någon som vill höra när jag haft den ett längre tag! Men om det är några som ska sätta dit gör det inte alls så ont när man sätter dit den. För mig kittlades det bara :D

Innan - Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0