Rösta på mig

Hej alla goa. Ja som rubriken tydligt beskriver så skulle jag vara grymt tacksam om du kunde rösta på mig här på Chiquitas hemsida där jag är med och tänker vinna en iPad!
SJÄLVKLART FÅR ALLA SÖTA SOM RÖSTAR PÅ MIG EN LÄNKNING OM DE BARA KOMMENTERAR ATT DE HAR RÖSTAT!
Man får rösta en gång om dagen om jag inte tittat fel och alla som röstar fler en 10 dagar (och då också skriver för att jag ska kunna se) Får en bildlänk på bloggen och inte bara en textlänk. Och slutligen alla som röstar 15 eller fler gånger får en bildlänk i min meny som sitter där till den sista mars! Så rösta på nu, både ni och jag känar på det.. Mohahahahah :)

Och för er som vill se min snygga gubbe innan ni röstar så kommer den här!

Bilden är även en länk

Blev ett annorlunda inlägg men jag hoppas att det var okej :)


Kommentarer
Postat av: Amanda - FOTO

sv; Åh, haha tack så jätte mycket! Vad söt du är! :')

2012-02-17 @ 19:57:14
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Postat av: Tuva

Jag har röstat idag😄

2012-02-19 @ 10:34:35
URL: http://wuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0