Snötäckta växter


Är nog några av de vackraste! Nu har jag fått över bilderna så ändring på bloggen blir det snarast! Var på ICA förut. Kaos är allt jag säger träffade söta Klara som gick i mitt fotbollslag och tittade på ett stort bygge av cola flaskor (som vissa kanske sätt på instangram..) Helt galet! Självklart fanns det några galningar som nästan mosade en med vagnen men som ni fattar så överlevde jag även den här dagen!

Kom på att jag ska starta fredagskul varje vecka! Efter lite funderingar kom jag på att det ska heta "Fridas Fredags Fail" och vara med roliga/pinsamma historier. Man kan maila mig på wridaf(at)wennerfors.se om man vill ha sitt postat! Om du har blogg/hemsida kommer den även att publiceras så ni får lite extra läsare! Självklart får man vara anonym! :) Låter det kul?

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter underbart! Jag har en del historier på laget som inbegrigiper en del familjemedlemmar!! : )😜

2012-02-11 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0