Don´t be scared, I`m allways with you


Lurade ut syrran med kompis att spela indianer... fortsättning följer :D


Lugn lördag, myxer efter besök på Nacka Forum, igår skickade jag in en liten grej till tidningen FOTO, hoppas jag kommer med!

Det var en läsare som bara ville påpeka att min blogg blivit myckt seriösare, och det känns ju bra! :) Inte för att jag är seriös men men ;)
Jag har även ett länk byte med AMANDAFOTON som nu ska in som en länk på bloggen också, jag berer kolla hennes blogg den är helt underbar :)

KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin bild! Är helt kär i dina designer, är sjukt nöjd med min fast jag inte ens har en blogg att sätta in den på mera.. ( jag tryckte asså på länkarna i stilmallen och kodmallen :)

Tack för att du tog dig tiden att göra den, blir ännu mer sugen på att göra en ny blogg nu!!!

2012-01-07 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0