Liva + Elias

 
Livas blogg / Första parfotograferingen, eller vad ska man säga?
 
De senaste 3 veckorna har varit suveräna, först Österrike sedan Liva nere i Skåne och nu senast smäckfyllda Gothia cup nere i Göteborg. Alla inlägg under denna vecka har alltså varit tidsinställda för att jag spelat matcher och hängt på stan hela veckan (även på liseberg nästan hela onsdagen, åkte allt läskigt typ). Resultats mässigt gick det inte så bra men vad kan man förvänta sig av nio spelare på 4 fartfyllda matcher? (jag spelar sjumanna) Jag har sovit lite då vi behövde gå upp 6 för att hinna till alla matcher så nu tar jag bara en dag för att återhämta mig. Jag har fotat som en tok under dessa veckor och ska idag välja bilder från Österrike resan till en fotobok. Känner mig nöjd över så många bilder och jag tycker att jag har utvecklats så bildbrist blir det inte på ett tag ;) !

Kommentarer
Postat av: stella <3

sååå fina ! ♥

2012-07-29 @ 15:18:05
URL: http://stellamatildalindstrii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0