A cup of tea early in the morning


Ursäktar mina mjuka lena inte alls stickigt och torra händer, förlåt att jag gör er avundsjuka.

Idag har man varit på dans med härliga Majken och sedan satt sig med läxan. Nu är man klar för ikväll. Imorgon blir det målvaktsträning (för er som inte hänger med är jag fotbollsmålvakt och ska träna första gången utomhus (!) imorgon.)

Min fulproppade vecka (vi säger att den är fullproppad...)


Mån: TRÄNING - med annat breddlag resultat: träningverk...
Tis: Idrott- hinderbana  resultat: skratt anfall med Pao..
Dans- med Majken  resultat: jag fick det besvarat för mig än en gång att jag är stel som en pinne...


Ons:
Målvaktsträning  
Tors: Idrott- Någon random tränings grej av några åttor, känns som det blir tufft...
Fredag: FYS-träning- Med Tuvas mamma, så kul!


Vi ses

Kommentarer
Postat av: Pao

Vi fick bara lite skratt anfall heh ^_^ :D

2012-03-07 @ 19:22:52
URL: http://fotbollspao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0