Vi färdas tillbaks till 2009...



1. Tigerkärlek, när vi på kvällen var i en "bur" med tigrar runt om oss, supercoolt!
2. Vet inte vad jag gjorde där, tror jag fotade rakt ner i vattnet på delfinshowen.


.. Bland alla bilder med fruktansvärd kvalité och oskarpa motiv hittade jag dem här två! Det var när vi var på kolmården då 2009 hade jag med min lilla goda pentax E80 (en liten kompaktkamera). Och jag höll faktiskt i en kamera enda från 2008. (vet inte vad det kom ifrån, var bara sugen på att skryta lite...)

Idag är det FREEEEEDAAAAAAAAAAAAG, jihoo!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan vad har du för planer denna fredagen? :)

Lust att göra ett länk byte? :)

2012-03-16 @ 15:46:41
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Ja du hade en härlig blogg! Hit kommer jag absolut tillbaka =)



Trevlig kväll!

2012-03-16 @ 18:36:25
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0