en fråga till er

jo jag undrar om det är någon som skulle vilja ha en keynote guide? Allt jag gör som kommer upp på bloggen gör jag i keynote och undrar om det finns några som vill lära sig det? Allt jag gör har jag själv hittat en lösning på och vill gjärna dela med mig av den kunskapen. Jag tänker så att det fins grymt många photoshopguider men för alla som använder mac kan man faktiskt använda keynote till riktigt många olika saker.
 
Så tveka inte att skicka iväg en kommentar, jag tänkte att i så fall kan jag ha det + fototips om hur kameran fungerar på en parallell blogg.
 
Vad tror ni? Posetivt / negativt? Onödigt eller superkul? Det blir ju bara fler och fler som använder mac och keynote är ett super häftigt (och mitt favorit) program. Men jag vet ju inte om det bara är jag som skulle tycka att det var kul :)
 
Tänkte att det skulle vara lite som den hääääääääär videon i så fall.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det hade varit super kul, verkligen positivt!!
<3

Svar: Tack då vet jag :) <3
Frida Wennerfors

2012-11-02 @ 16:37:24
Postat av: Rebecka

Ja! Det skulle vara kul

Svar: Ok, tack då vet jag :)
Frida Wennerfors

2012-11-03 @ 09:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0