MIN ONSDAG

Min onsdag började på topp med att bli riktigt glad imorse när jag kom på att SO provet först är imorgon vilket är en stor lättnad. Så då hinner jag bli ennu säkrare på Europas länder, huvstäder, berg, floder och hav. Senare på morgonen fick jag redovisa en presentation för klassen vilket var lite nervöst då jag nästan pratade helt fritt och jag hade inte heller övat så mycket, men det gick helt okej. På trä-slöjden blev jag och Lovisa klara med våra versioner av instagram ikonen. Jag gjorde så att istället för att ha de färgade ränderna och att det stod Insta så gjorde jag ränderna i olika versioner av blått och att det stod Swift (Taylor).
På idrotten spelade vi pingis och fick även tillbaka våra betyd på 4 delar i idrotten som vi jobbat med den här terminen och jag blev riktigt förvånad och nöjd med resultatet. Nu på eftermiddagen har jag pluggat so´n och spanskan. Även en del av min tandställningen har lossnat så får åka och fixa den så snabbt som jag får tid, är nämligen riktigt obehagligt att ha något som hänger halft löst. Nu ska jag snart äta (lycka till Frida med det lösa festet) och sedan gå igenom spanskan och so´n en sista gång innan jag bara ska slappna av. 
 
Ja det var min dag det ♡, ska jag fortsätta berätta mer om mig och om mitt liv i bloggen så skicka iväg en kommentar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara. ☆

Du är riktigt duktig på att fotografera, tycker mer du ska satsa på det i din blogg! :)

Svar: Tack så mycket, då vet jag. :)
Frida Wennerfors

2012-11-22 @ 18:18:06
URL: http://ssossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0